StrandbergHaage AB
StrandbergHaage är en strategisk kommunikationsbyrå mitt i centrala Stockholm.Vår byrå består av 14 kvalificerade konsulter, var och en med unika kompetenser och färdigheter, men också enade i en gemensam vilja att förstå kundernas verklighet, behov och utmaningar.
StrandbergHaage är en PR-/kommunikationsbyrå som hjälper offentliga och privata organisationer att strukturera och förstärka sitt kommunikationsarbete
Hallvarsson & Halvarsson AB
Hallvarsson & Halvarsson (H&H) är en ledande kommunikationsrådgivare inom corporate communications, corporate marketing, CSR, finansiell kommunikation, investerarrelationer, och public affairs. Vår kundportfölj är bred och inkluderar både små och stora företag och organisationer. Vi är cirka 70 konsulter med gedigen bakgrund inom respektive kompetensområde.
TBWA Stockholm AB
Stockholmsbaserad reklambyrå som är del utav ett av världens bästa reklambyrånätverk.
BerryAlloc
Marknadsledande position bland golvtillverkare. Hög kvalitet och god design utmärker produkterna. Kontakta oss för information!
From Sweden With Love
From Sweden with Love (FSWL) är en av de äldsta och mest omfattande sajterna i världen om fenomenet James Bond (den största i Norden) tillägnad skaparen Ian Fleming och filmernas första producenter, Albert R. Broccoli & Harry Saltzman.FSWL består idag av över 8,000 sidor som är tillgänglig på både engelska och svenska. FSWL har varit online sedan den 6 september 2004 och fortsätter att växa för varje år.
Ability Partner Europe AB
Vi hjälper dig att hantera förändring, växa och prestera goda resultat.99% av våra kunder rekommenderar oss– testa du också!
Wermeland Storytelling
Wermeland Storytelling grundades i november 2014 för att hjälpa företag att bli bättre på att berätta sin historia, i text, media och rörliga bilder. Vi menar att konsten att berätta en historia, storytelling, blivit en allt viktigare del av marknadsföring idag. För stort fokus läggs samtidigt på kanalval och för lite energi på att skapa relevant engagerade innehåll. Här ser vi att vårt kunnande inom media och beteendevetenskap kan ge nya perspektiv på storytelling och kommunikationsstrategi.